Is er iets niet correct verlopen?
We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door onderstaand contactformulier in te vullen of contact met onze klantenservice op te nemen. Wij zullen onze uiterste best doen om u naar tevredenheid verder te helpen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."
Team 123kampeerwereld.nl
Zomerdijk 27a
7942JS Meppel
Nederland
085-0707316
IBAN: NL49 RABO 0331 2968 53
KvK: 05070766
Btw: 8107.97.720.B.01